среда, 11 мая 2016 г.

Діагностичні критерії



У дітей із раннім дитячим аутизмом IQ у більш, ніж в двох третинах випадків менше від 70. 


Діагностичні критерії:
А. Кількісні порушення в соціальній взаємодії, представлені щонайменше двома ознаками:
1) нездатність адекватно використовувати погляд "очі в очі", вираз обличчя, пози і жести тіла для регулювання соціальної взаємодії;
2) нездатність розвитку стосунків з однолітками з використанням взаємного обміну інтересами, емоціями чи спільною діяльністю;
3) рідко шукає чи використовує підтримку інших людей для заспокоєння чи співчуття в періоди стресу чи (і) заспокоює, співчуває іншим людям, що мають ознаки стресу чи засмучення;
4) відсутність спонтанного пошуку обміну радістю, інтересами чи досягненнями з іншими людьми;
5) відсутність соціально-емоційної взаємності, що проявляється в порушеній реакції на емоції інших, чи відсутності модуляції поведінки у відповідності зі соціальним контекстом; чи слабка інтеграція соціальної та комунікативної поведінки. 

Б. Кількісні порушення в комунікації, що представлені щонайменше однією ознакою:
1) відставання чи повна відсутність мовлення, яке не супроводжується спробами компенсації через використання жестів, міміки, як альтернативної моделі комунікації (якій часто передує відсутність комунікативного гуління);
2) відсутність різноманітної спонтанної уявної чи (в більш ранньому віці) соціальної гри-імітації;
3)  відносна неспроможність ініціювати чи підтримувати розмову;
4)стереотипне чи повторне використання мови чи ідіосинкратичне використання слів чи речень.
В. Обмежені, повторні чи стереотипні види поведінки, інтересів чи діяльності, що представлені щонайменше однією ознакою:
1) активна діяльність за стереотипними чи обмеженими видами інтересів (зацікавлень);
2)явно виражене обов’язкове підтримування специфічного нефункціонального розпорядку та ритуалів;
3) стереотипні та повторні механічні рухи;
4) дії з частинами предметів чи нефункціональними елементами ігрового матеріалу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий